بازدید مدیران ارشد بانک ملت از شرکت کنترل گاز اکباتان

معاون محترم مدیرعامل بانک ملت و مدیر امور ناحیه ۳ کشور بانک ملت با حضور در محل شرکت کنترل گاز اکباتان در شهر همدان، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، جناب آقای محسن خوارزمی معاون مدیرعامل در امور نواحی ۲ و ۳ بانک ملت در این بازدید که آقای مرادی مدیر امور ناحیه ۳ کشور،آقای نامدار مدیر محترم شعب بانک ملت استان همدان،آقای قمری معاون اعتباری و آقای خاکی زاده معاون اداری مالی مدیریت شعب استان ، وی را همراهی می کردند، از نزدیک با فعالیت ها و تولیدات شرکت کنترل گاز اکباتان آشنا شد.

وی همچنین در نشست با مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت، بر لزوم تقویت تعاملات تاکید و دستورات لازم را برای رفع چالش ها و مشکلات فراروی همکاری های دو مجموعه صادر کرد. جناب آقای خوارزمی با اشاره به حمایت های این بانک از صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از اولویت های مهم که بسترسازتوسعه و اشتغال پایدار در کشور است، تاکید کرد: بانک ملت همواره رسالت خود را در این بخش که تاثیر مستقیم بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، ایفا خواهدکرد.

در این جلسه، مدیریت شرکت کنترل گاز اکباتان نیز نیز به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود از بانک ملت پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تعامل سازنده این مجموعه با بانک ملت بیش از پیش تداوم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *