سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شرکت کنترل گاز اکباتان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، مسابقات فوتسال کارکنان شرکت کنترل گاز اکباتان، گرامیداشت شهیدان علیمحمدی با حضور ۸ تیم از واحدهای مختلف این واحد صنعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، مسابقات فوتسال کارکنان این شرکت، به همت پایگاه بسیج شهیدان علیمحمدی و کمیته ورزش شرکت کنترل گاز اکباتان، با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب ۸ تیم از واحدهای مختلف شرکت کنترل گاز اکباتان از تاریخ ۱ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار شد.

در این مسابقات تیم های واحدهای رنگ، اداری، پرس کنتور و منتخب تولید به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. که در مرحله نیمه نهایی تیم های رنگ و منتخب تولید با غلبه بر تیمهای پرس کنتور و اداری به فینال این راه یافتند.
در دیدار پایانی این دوره از مسابقات که با حضور مدیر عامل، مدیران، معاونین و کارکنان شرکت کنترل گاز اکباتان و جانشین فرمانده سپاه ناحیه انصارالحسین (ع) و فرمانده بسیج ادرات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان برگزار شد ، تیم واحد رنگ و منتخب تولید در دیداری جذاب رو در روی یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، تیم واحد رنگ با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ بر تیم منتخب تولید غلبه کرد و به مقام قهرمانی دست یافت و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات به تیم فوتسال واحد رنگ اهدا شد.
گفتنی است؛ پیش از این نیز در دیدار رده بندی تیم واحد پرس کنتور با غلبه بر تیم اداری به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *