حضور کنترل گاز اکباتان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

شرکت کنترل گاز اکباتان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه طراحی و تولید تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه گیری گاز و آب شهری را معرفی و ارائه کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸با حضور ۱۰۴۷ شرکت داخلی و ۱۰۶ شرکت خارجی از ۲۱ کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت کنترل گاز اکباتان در نمایشگاه امسال علاوه بر ارائه انواع کنتور گاز دیافراگمی، کنتور ارتقاء یافته گاز، کنتور گاز آلتراسونیک خانگی، کنتور مولتی جت آب خانگی و انواع رگولاتور گاز شهری، از نسل جدید کنتور هوشمند گاز مبتنی بر تکنولوژی اینترنت اشیاء (IoT) و سیستم جامع هوشمندسازی میترینگ انرژی در بستر مخابراتی  NB-IoT رونمایی کرد.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه، غرفه شرکت کنترل گاز اکباتان میزبان مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل شرکتهای گاز استانی و جمع کثیری از معاونتها، مدیران و کارشناسان از شرکت ملی گاز ایران و شرکتهای گاز استانی از سراسر کشور و همچنین نمایندگانی از شرکتهای خارجی فعال در حوزه نفت و گاز از اروپا، آسیا و حوزه CIS بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *