امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت کنترل گاز اکباتان و دانشکده فنی شهید مفتح

به منظور توسعه ارتباطات بین صنعت و دانشگاه و گسترش همکاریهای علمی و فنی، روز سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳، تفاهم نامه‌ای بین دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح و شرکت کنترل گاز اکباتان به امضا رسید.

 

در این مراسم که به میزبانی دانشکده فنی شهید مفتح برگزار شد، ابتدا مهندس اندامی (معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری)، ضمن خوش آمدگویی به حضار در جلسه، خلاصه‌ای از سوابق و توانمندیهای این دانشگاه ایراد نمود. وی بر لزوم گسترش و تعمیق همکاریها بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و مهمترین مسأله در این زمینه را عدم آشنایی صنعت با امکانات و توانایی‌های دانشگاه و از سوی دیگر عدم اطلاع دانشگاه از تقاضای بازار عنوان کرد.

در ادامه مهندس زین العابدینی (ریاست دانشکده فنی شهید مفتح همدان) ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت کنترل گاز اکباتان، آغاز همکاریهای فی مابین را جهت فرهنگ سازی و الگوسازی برای سایر صنایع استان، بسیار مهم تلقی کرد و ابراز امیدواری نمود تا در آینده نزدیک شاهد گسترش ارتباطات بین دانشگاه و صنعت باشیم.

مهندس زین العابدینی، با برشمردن مزیت‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح، عدم آشنایی صنایع استان با این دانشکده و امکانات و پتانسیل‌های آن، قدمت دانشکده و لزوم بازسازی و به‌روز رسانی تجهیزات آن و نبود ارتباطات مناسب با صنعت را از مهمترین مشکلات و چالشهای پیش روی این دانشکده عنوان کرد و آمادگی دانشگاه را جهت برگزاری دوره‌های مشترک اعلام نمود.

مهندس جعفری (مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان) نیز در این نشست صمیمانه با تشکر و قدردانی از ریاست و معاونین دانشکده فنی شهید مفتح بر لزوم همکاری‌ مستمر بین صنعتگران و دانشگاهیان تاکید کرد و آمادگی‌های شرکت کنترل گاز اکباتان را جهت همکاری با اساتید و دانشجویان نخبه و مستعد این دانشکده اعلام کرد.

در پایان این مراسم مهندس زین العابدینی به نمایندگی از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید مفتح و مهندس جعفری به نمایندگی از شرکت کنترل گاز اکباتان، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه و صنعت را امضا نمودند.

گفتنی است پیش از امضای این تفاهم‌نامه، مدیران و کارشناسان شرکت کنترل گاز اکباتان از امکانات و تجهیزات دانشکده فنی شهید مفتح بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *