بازدید استاندار همدان از شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی استان همدان، روز چهارشنبه هشتم آذر ماه ۱۴۰۱ از شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، استاندار همدان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان، اظهار داشت : تاکید ما بر این است که محصولات و فرآیند تولید از شیوه‌های سنتی به سمت دانش‌بنیان و روش‌های نوین علمی سوق پیدا کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان، زمینه جهش در حوزه دانش‌بنیان برای واحدهای تولیدی فراهم است.

استاندار همدان اظهار کرد: شرکت دانش بنیان  کنترل گاز اکباتان یکی از واحدهای تولیدی فعال در استان است که قادر است بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه کنتور گاز در سال تولید کند.

وی تاکید کرد: پیگیری‌های لازم در سطح ملی در راستای جلب حمایت مقامات ارشد وزارت نفت از شرکت کنترل گاز اکباتان انجام می‌شود.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: شرکت کنترل گاز اکباتان از مجموعه‌هایی است که فعالیت‌های خود را برپایه دانش بنیان انجام می‌دهد. وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان حمایت‌های لازم از شرکت‌ها و واحدهای تولیدی را خواهند داشت.

دکتر قاسمی‌فرزاد گفت: نوآوری در این مجموعه به گونه‌ای بوده که علاوه بر تولید کنتور‌های گاز، تولید کنتور آب را نیز انجام می‌دهد و هم‌اکنون بیش از ۱۵۰هزار دستگاه در سال تولید می‌کند.

وی افزود: شرکت کنترل گاز اکباتان، در کنار تولید کنتور، چندین قطعه از قطعات موتوری را برای شرکت‌های خودروساز نیز تولید و تهیه می‌کند.

استاندار همدان تاکید کرد: پرسنل مجموعه شرکت کنترل گاز اکباتان، خلاق و با استعداد هستند و این شرکت به حمایت‌های ویژه‌ای در سطح کشوری نیاز دارد تا بتواند بیش از پیش توسعه پیدا کند.

دکتر قاسمی فرزاد گفت: پیگیری‌ها در سطح ملی برای واحدهای تولیدی استان در راستای افزایش توان تولید و نیازمندی‌ها آن‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از ظرفیت و توانمندی دانشجویان و فارغ التحصیلان بومی همدان، در بخش‌های مختلف شرکت کنترل گاز اکباتان استفاده شود.

استاندار همدان افزود: مجموعه مدیریتی استان به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، زمینه تسهیل واحدهای تولیدی را فراهم کنند.

در این بازدید، مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کنترل گاز اکباتان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از استاندار محترم همدان به معرفی شرکت پرداخت و اهم مشکلاتی را که شرکت در این مقطع زمانی با آن روبرو می باشد را بیان نمود.

لازم بذکر است در این دیدار مهندس حسینی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری همدان، دکتر شانیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و مهندس حقیقی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان و تنی چند از مسؤلان، استاندار را همراهی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *