بازدید سفیر جمهوری ارمنستان از شرکت کنترل گاز اکباتان

سفیر جمهوری ارمنستان در ایران، در رأس هیئتی از مقامات تجاری و بازرگانی سفارت این کشور، روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۳۹۷ از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، به دعوت اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، آقای آرتاشس تومانیان سفیر جمهوری ارمنستان به همراه جمعی از مقامات تجاری و بازرگانی سفارت این کشور، در شهر همدان حضور یافتند و ضمن دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان از تعدادی از واحدهای نمونه صنعتی از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

سفیر ارمنستان در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در کهن شهر همدان، ابراز داشت: دو ملت ایران و ارمنستان مشترکات فرهنگی بسیاری دارند و سفر به شهرهای مختلف ایران را با قصد تقویت روابط اقتصادی انجام می دهیم و خواستار استمرار آن هستیم.

وی در این جلسه تاکید کرد: ایران می تواند با استفاده از سیستم بانکی ارمنستان با هر ارزی تمام فعالیت های اقتصادی خود را انجام دهدو فعالان اقتصادی ایران می توانند سود حاصل از مبادلات تجاری خود را از طریق بانک های ارمنستان به تمام نقاط جهان انتقال دهند.

سفیر ارمنستان با اشاره به زمینه های اقتصادی و علمی دو کشور بیان داشت: فرصت های خوبی برای افزایش میزان ارتباطات در این دو حوزه بین کشور ایران و ارمنستان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *