بازدید سفیر جمهوری چک از شرکت کنترل گاز اکباتان

سفیر جمهوری چک در ایران، در رأس هیئتی از مقامات تجاری و بازرگانی سفارت این کشور، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۷ از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، به دعوت اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، آقای اسواتوپلک چومبا سفیر کشور جمهوری چک در ایران به همراه جمعی از مقامات تجاری و بازرگانی سفارت این کشور، از جمله آقای پاول کالینا، رایزن تجاری جمهوری چک در ایران، در شهر همدان حضور یافتند و ضمن دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان از تعدادی از واحدهای نمونه صنعتی از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

در این بازدید سفیر جمهوری چک و هیئت همراه با حضور در خطوط تولید شرکت کنترل گاز اکباتان، با ظرفیتها و توانمندیهای این مجموعه بزرگ صنعتی آشنا شدند.

در ادامه این بازدید مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان، ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از حضور سفیر جمهوری چک و هیئت همراه، آمادگی این شرکت را جهت انجام مراودات فنی و تخصصی با شرکت های صنعتی جمهوری چک اعلام کرد.

سفیر جمهوری چک نیز در این بازدید با ابراز خوشحالی از حضور در همدان و نشست با فعالین اقتصادی استان اظهار کرد: یکی از وظایف سفارت چک در ایران، پشتیبانی از روابط تجاری و اقتصادی است.ایشان تلاشهای صورت گرفته توسط فعالین اقتصادی استان را در شرایط سخت حاکم بر روابط تجاری ستود.

گفتنی است نشست با استاندار و شهردار همدان، بازدید از غار علیصدر و صنایع سفال لالجین و دو واحد صنعتی دیگر استان، از دیگر برنامه های سفر دو روزه سفیر و مقامات سفارت جمهوری چک در همدان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *