بازدید قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت گاز استان خراسان رضوی از شرکت کنترل گاز اکباتان

همزمان با دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه السلام) قائم مقام مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت گاز استان خراسان رضوی از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان ، هیئت بازدید کنند به سرپرستی آقای مهندس بیدار قائم مقام مدیرعامل و مدیر محترم بهره برداری ، به منظور اطلاع و مشاهده روند تولید محصولات شرکت کنترل گاز اکباتان علی الخصوص کنتورهای ارتقاء یافته در شرکت حاضر و بازدید خود را آغاز نمودند و در ادامه از خط تولید رگولاتور گاز شهری و آزمایشگاه های تخصصی کنتور و رگولاتور بازدید کردند.

بنابر این گزارش، به منظور معرفی توانمندیهای شرکت کنترل گاز اکباتان و بحث و تبادل نظر در رابطه با پروژه های مهم پیش روی صنعت گاز کشور، نشستهای تخصصی در زمینه کنتورهای ارتقاء یافته و کنتورهای هوشمند، با حضور مدیران شرکت کنترل گاز اکباتان و مدیران شرکت گاز استان خراسان رضوی برگزار گردید.

در پایان بازدید، آقای مهندس سید احمد علوی رئیس محترم روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی در بیاناتی بر توجه ویژه و بیشتر به تولیدات داخل کشور تاکید نمودند و از خداوند منان برای ایران و ایرانی آرزوی موفقیت نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *