بازدید مدیر کل گمرک استان همدان و هیئت همراه از شرکت کنترل گاز اکباتان

مدیر کل گمرک استان همدان در رأس هیئتی متشکل از رؤسا و مدیران این اداره کل از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، این شرکت روز شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ میزبان جناب آقای مهندس محمدی مدیر کل محترم گمرک استان همدان، جناب آقای قادری معاون محترم امور گمرکی و تنی چند از رؤسا و مدیران محترم این اداره کل بود.
این دیدار که به دنبال همکاری های  فی مابین  و با هدف آشنایی هر چه بیشتر و در جهت توسعه همکاریها و تعاملات این شرکت با گمرک استان همدان برگزار گردید  جناب آقای مهندس محمدرضا جعفری مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن خوش آمد گویی و عرض خیر مقدم در سخنانی به معرفی شرکت و ارائه توضیحاتی درخصوص تولیدات، نحوه فعالیت ،افتخارات کسب شده و تشریح موقعیت شرکت کنترل گاز اکباتان در سطح ملی و بین المللی پرداختند. همچمین جناب آقای مهندس محمدی مدیر کل محترم گمرک استان همدان نیز ضمن ابراز خرسندی از تحقق این دیدار و تشکر از اقدامات صورت گرفته در این شرکت تولیدی و صنعتی، کنترل گاز اکباتان را از افتخارات استان همدان در سطح ملی بر شمرده  و برای مدیریت و کارکنان این مجموعه آرزوی توفیقات روزافزون نمودند.
در ادامه این دیدار  جناب آقای مهندس محمدی و هیأت همراه ضمن بازدید از خطوط تولیدی، از نزدیک با اقدامات و فرآیندهای کیفی این شرکت آشنا شده و از واحدهای ریخته گری، ماشینکاری ، کالیبراسیون کنتور و رگولاتور گاز بازدید نمودند.

گزارش تصویری بازدید مدیرکل گمرک استان همدان و هیئت همراه از شرکت کنترل گاز اکباتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *