بازدید معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا و هیئت همراه از شرکت کنترل گاز اکباتان

روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ شرکت کنترل گاز اکباتان، میزبان جناب آقای دکتر مجذوبی معاون محترم پژوهش دانشگاه بوعلی سینا همدان و رئیس بنیاد ملی نخبگان استان همدان و معاونین و مدیران دو دانشکده شیمی و مهندسی این دانشگاه بود.

در این نشست که آقایان دکتر ایلخانی، رئیس دانشکده شیمی، دکتر پاک، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی، دکتر شیخی، معاون مدیر پژوهشی و مسؤل دفتر ارتباط با صنعت، دکتر عزیزیان، معاون پژوهشی دانشکده شیمی، دکتر قربانی، معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده شیمی و خانم دکتر مدرکیان، مدیر گروه شیمی، معاونت پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا را همراهی میکردند. مهندس جعفری، مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان، ضمن خیر مقدم و حضور مدیران دانشگاهی استان در این واحد صنعتی، به بیان راهکارهایی جهت افزایش تعامل هر چه بهتر و بیشتر دانشگاه و صنعت پرداخت و خواستار همکاری و تحکیم ارتباطات بین دانشگاه بوعلی سینا و این شرکت شد.

در ادامه معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا و رئیس بنیاد ملی نخبگان استان با تاکید بر گسترش ارتباطات بین دانشگاه بوعلی سینا و شرکت کنترل گاز اکباتان، علاقمندی این دانشگاه را برای این همکاری و مشارکت در راستای توسعه دانش فنی و به روز نمودن فناوری ها و تعاملات صنعت و دانشگاه اعلام کرد.

سپس معاونین و مدیران دانشکده های مهندسی و شیمی دانشگاه بوعلی سینا، توضیحاتی در رابطه با دانشکده های تحت مدیریت خود و موفقیت های بدست آمده ارائه کردند.

در پایان این جلسه دکتر مجذوبی و هیئت همراه با حضور در بخشهای تولیدی شرکت کنترل گاز اکباتان از نزدیک با امکانات، پتانسیل ها و توانمندی‌های این واحد نمونه صنعتی استان همدان آشنا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *