بازدید کمیته خرید تجهیزات اندازه گیری و پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران از شرکت کنترل گاز اکباتان

رئیس، دبیر و اعضای کمیته خرید و پشتیبانی تجهیزات اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران طی روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه ۹۶ از شرکت کنترل گاز اکباتان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، در ابتدای این برنامه، اعضای کمیته مذکور به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت کنترل گاز اکباتان در سالن همایشهای هتل بوعلی همدان نشستی برگزار کردند.

در این نشست مهندس جعفری مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی، به سوابق و دستاوردهای شرکت کنترل گاز اکباتان اشاره کرد و در ادامه دکتر سمرادجاه رئیس اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران و رئیس کمیته مذکور به بیان اهداف این سفر پرداخت.

در ادامه این نشست، مدیران بازاریابی و فروش، کیفیت و فنی مهندسی شرکت، گزارشی از اقدامات و دستاوردهای حیطه کاری خود در رابطه با کنتورهای ارتقاء یافته ارائه دادند و سپس مدیر تحقیق و توسعه (R&D) شرکت، پروژه طراحی و تولید نسل جدید کنتورهای هوشمند گاز مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) در شرکت کنترل گاز اکباتان را تشریح کرد.

اعضای کمیته خرید و پشتیبانی تجهیزات اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران پس از نشست مذکور، در محل کارخانه کنترل گاز اکباتان حاضر شدند و از خطوط مختلف تولید، بویژه خطوط تولید کنتورهای ارتقاء یافته و همچنین مرکز تست و کالیبراسیون و آزمایشگاه تخصصی این شرکت بازدید کرده و فرآیندها، امکانات و تجهیزات مربوطه را مورد بررسی و ممیزی قرار دادند.

در پایان این بازدید دو روزه، تیم ممیزی کمیته خرید و پشتیبانی تجهیزات اندازه گیری شرکت ملی گاز ایران، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، امکانات، تجهیزات، اتوماسیون و فرآیندهای مورد نظر جهت تولید کنتورهای ارتقاء یافته گاز در شرکت کنترل گاز اکباتان را مثبت ارزیابی نمودند و برای این واحد صنعتی آرزوی موفقیت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *