برگزاری جشن ۳۹ سالگی انقلاب اسلامی در شرکت کنترل گاز اکباتان

همزمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، پایگاه مقاومت بسیج شهیدان علیمحمدی شرکت کنترل گاز اکباتان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ میزبان برگزاری جشن انقلاب بود.

در این مراسم با شکوه که با حضور جناب آقای دکتر توصیفیان مدیر کل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، جناب سرهنگ شریعتی مسئول محترم سازمان بسیج کارگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و دیگر مسئولین محترم برگزار گردید.

در این مراسم مهندس جعفری مدیر عامل و فرمانده پایگاه مقاومت شرکت کنترل گاز اکباتان در سخنانی به دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین برکات و اثرات آن پرداختند و اولویت اول و نیاز اول جامعه امروز را کار و تلاش بیان نمودند .

در ادامه جناب آقای دکتر توصیفیان مدیر کل محترم اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان در سخنانی به بیان اهمیت اقتصاد مقاومتی پرداختند و پیشرفت و آبادانی کشور را در گرو همت ، وحدت و اصلاح الگوی مصرف در همه زمینه ها مخصوصاً در کارخانجات و واحد های تولیدی و امور روزمره بیان نمودند.

در این مراسم از نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز که به مناسبت دهه مبارک فجر و بین کارکنان سخت کوش شرکت برگزار گردیده بود تجلیل و به نفرات اول تا سوم هدایایی تقدیم شد.

در پایان این مراسم مدعوین محترم از قسمت های مختلف تولیدی شرکت بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *