تجلیل از تلاشگران شرکت کنترل گاز اکباتان در آیین بزرگداشت کارگران و کارفرمایان نمونه استان همدان

در آیین بزرگداشت کارگران و کارفرمایان استان همدان، مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت کنترل گاز اکباتان به دلیل بدست آوردن رتبه برتر در حفاظت و بهداشت کار و کسب عنوان کارگر نمونه استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی و تقدیر از فعالان عرصه کار و تولید عصر چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ با حضور استاندارد همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مقامات سیاسی، اقتصادی و مذهبی استان در سالن کارگران شهر همدان برگزار شد.

در این جشن بزرگ که با حضور پرشور کارگران، کارفرمایان و فعالان اقتصادی استان و خانواده‌های ایشان همراه بود از کارگران نمونه، واحدهای نمونه، شرکت‌های نمونه تعاونی ، تلاشگران برتر و برگزیدگان کشوری و استانی مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم، مهندس محمد رضا جعفری، مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان جهت کسب عنوان واحد نمونه کارگروه استانی کمیته حفاظت و بهداشت کار، مهندس مجید لاله چینی به عنوان کارگر نمونه استانی و خانم لیلا ندیمان به عنوان کارشناس نمونه کمیته حفاظت و بهداشت کار استان، از مجموعه کنترل گاز اکباتان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *