تجلیل از کنترل گاز اکباتان به پاس حضور مؤثر در نمایشگاه محیط زیست

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان به جهت حضور و مشارکت فعال و موفق واحدهای صنعتی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد از مدیران عامل واحدهای صنعتی مشارکت کننده تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در این نشست مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان، بیان کرد: امروزه حتی مشتریان هم برایشان مهم است که محصولی که استفاده می کنند به استانداردهای محیط زیستی نزدیک تر باشد.

محمدرضا محمدی افزود: رسیدن به اهداف توسعه پایدار مستلزم این است که صنعت و متولیان محیط زیست و مردم، همه در این راستا تلاش کنند.

محمدی با بیان اینکه همدان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست جزو استان های برتر بود گفت: حضور منسجم‌تر محیط زیست استان و واحدهای صنعتی در نمایشگاه سال ۹۵، در دوران پساتحریم شرایط بهتری برای رشد و نمو صنایع مهیا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ واحد صنعتی از استان در نمایشگاه حضور پیدا کردند که با توجه به شرایط صنعتی استان رکورد خوبی محسوب می شود و مسیر برای حضور پر رنگ تر باز است.

وی با قدردانی از دو واحد سبز استان، از صنایع همدان خواست تا در راستای برنامه ریزی به منظور اخذ نشان واحد سبز در سال ۹۵ تلاش کنند.

وی یادآور شد: صاحبان صنایع برای وجود چنین ظرفیتی به خود می بالند که می توانیم واحدهایمان را به صنعت سبز تبدیل کنیم.

در این نشست نمایندگان واحدهای صنعتی استان، از جمله مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان از شرکت کنترل گاز اکباتان و ۱۱ شرکت صنعتی دیگر حاضر در جلسه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *