حضور موفق شرکت کنترل گاز اکباتان در همایش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان همدان

به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان همدان از ۱۵ تا ۲۳ آذرماه ۱۳۹۳ در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی پیشرو و سرآمد استان در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن ارائه بخشی از طرح‌های پژوهشی و محصولات دانش بنیان خویش، ارتباطات سازنده‌ای با پژوهشگران و علاقمندان به دانش و فناوری داشت.

این نمایشگاه به منظور معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های صنعتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در قالب ۳۰ غرفه، در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برپا شد و مورد استقبال اقشار مختلف علاقمندان حوزه پژوهش و فناوری استان همدان قرار گرفت.

در آیین گشایش این نمایشگاه، همایشی به منظور تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر با حضور استاندار همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، رؤسای دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های استان، اعضای هیئت علمی و صنعتگران همدان برگزار و از ۳۱ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاهی، ۱۶ پژوهشگر دستگاه اجرایی، ۱۶ پژوهشگر و فناور برتر، سه فناور و پژوهشگر کارمندی و دو نفر از بانوان ارائه دهنده ایده برتر در سطح استان همدان تقدیر شد.

در این مراسم از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان فناور برتر استان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *