حضور موفق کنترل گاز اکباتان در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

شرکت کنترل گاز اکباتان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بخشی از دستاوردها، توانمندی‌ها و محصولات خود در عرصه ساخت تجهیزات نفت و گاز را به نمایش گذاشت.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ با شعار “تقویت ساخت داخل با اتکا بر اصول اقتصاد مقاومتی”در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه، بیش از ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ٦٠٠ شرکت خارجی از ٢٩ کشور در فضایی به وسعت ٥٠ هزار مترمربع، دستاوردهای خود را در معرض دید کارشناسان، متخصصان، صنعتگران و دیگر علاقه‌مندان به این صنعت قرار دادند.

در نمایشگاه بیستم، هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای نروژ و لهستان و شرکت‌هایی از ایتالیا، چین، آلمان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه، روسیه، فرانسه، بلژیک، انگلستان، سنگاپور، موناکو، کره جنوبی، اوکراین، اسپانیا، اتریش، قزاقستان، سوئیس به‌صورت مستقل یا پاویون حضور داشتند.

میزان حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه به حدی بود که سالن‌های موجود کفاف این حجم از مشارکت‌کننده را نمی‌داد و ستاد برگزاری نمایشگاه را مجبور به افزایش فضای تخصیص‌یافته و تجهیز سالن‌های جدید نمایشگاهی نمود.

شرکت کنترل گاز اکباتان نیز به‌عنوان یکی از سازندگان مطرح تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری در ایران، مطابق برنامه هرساله در این نمایشگاه حضور فعال و بسیار موفقی داشت.

محصولات و دستاورد‌های این شرکت درزمینهٔ طراحی و تولید انواع رگولاتور و کنتور گاز شهری و همچنین دستگاه‌های تست و کالیبراسیون کنتور و رگولاتور گاز، مورد توجه و تحسین مدیران، کارشناسان، متخصصان و بازرگانان داخلی و خارجی قرار گرفت.

غرفه این شرکت در مدت برگزاری این نمایشگاه، پذیرای مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران و مدیران، معاونین و کارشناسان شرکت‌های گاز استانی اقصی نقاط کشور، هیئت‌های تجاری از کشورهای اروپایی و آسیایی و همچنین تعداد کثیری از متخصصان، صنعتگران، تجار، اساتید دانشگاه، دانشجویان و تلاشگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *