حضور کنترل گاز اکباتان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی ماه ۱۳۹۴ با حضور ۱۹۵ شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

نمایشگاه امسال با حمایت وزارت نفت، شرکتهای ملی نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا)، سندیکای صنعت برق، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک) و شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در مساحتی به وسعت ١٨هزار مترمربع برگزار گردید.

در این دوره از نمایشگاه هولدینگ سرمایه‌گذاری صنعت نفت به همراه شرکت‌های زیر مجموعه از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان حضور پرباری داشت و غرفه این مجموعه پذیرای حضور فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بود.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو به بازدید کنندگان ارائه شد.

همچنین فعالان و صاحب نظران حوزه در این نمایشگاه به تبادل نظر و اطلاعات پرداختند و شرکتهای داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کردند.

معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی و خدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه ،شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان‌های دولتی ذی‌ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری وبهره‌گیری مناسب از ظرفیت های موجود از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی بود.

برگزاری چند نشست تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری از برنامه‌های جنبی این رویداد اقتصادی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *