حضور کنترل گاز اکباتان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران

شرکت کنترل گاز اکباتان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران که از تاریخ ۶ تا ۹ اسفندماه ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار بود، حضور یافت.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست ایران با شعار “اقتصاد سبز ، اقتصاد مقاومتی” با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست و اریک سولهایم معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل (یونپ) گشایش یافت.

در این دوره از نمایشگاه ۳۰۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین، سوئد، فنلاند، نیوزیلند، فرانسه، ژاپن، روسیه، نروژ، روسیه و اتریش حضور داشتند.

اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان همدان با همراهی و مشارکت ۱۴ شرکت و سازمان دولتی و بخش خصوصی استان از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان در این دوره از نمایشگاه حاضر بود و میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به مسائل زیست محیطی بود.

طراحی یکپارچه غرفه‌های استان با طراحی متناسب با موضوع نمایشگاه، استفاده از المان‌های طبیعی و مواد بازیافتی، همچنین ارائه بسته‌های آموزشی و ترویجی محیط زیستی به شرکت‌کنندگان از جمله دانه قابل کاشت گیاهان و گلدان‌های طبیعی، بسته‌های گیاهان دارویی موجود در مناطق استان و ارائه عملکرد محیط زیستی دستگاه‌ها و صنایع استان در قالب کلیپ‌های صوتی و تصویری از جمله جاذبه‌های غرفه‌های استان همدان در نمایشگاه محیط زیست امسال بود.

در حاشیه نمایشگاه، از کتاب مصور “ترنم حیات” که به منظور معرفی کامل و جامع گونه های جانوری و گیاهی استان همدان توسط روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان منتشر شده است رونمایی شد و به شهید محیط بان همدان شهید عبدالله یاری و تمام شهیدان محیط بان کشور تقدیم گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *