بازدید دادستان همدان و مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از شرکت کنترل گاز اکباتان

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان،این شرکت روز سه شنبه  ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ میزبان جناب آقای خانجانی دادستان محترم همدان و جناب آقای محبی نظر مدیرعامل محترم شرکت گاز استان همدان بود.

این دیدار به منظور آشنایی هر چه بیشتر ایشان از روند تولیدات،فعالیت ها و محصولات شرکت کنترل گاز اکباتان برگزار گردید.

آقای مهندس محمدرضا جعفری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن معرفی شرکت و توانمندیهای آن توضیحات کاملی را در خصوص اقدامات صورت گرفته،فرصتها و موانع و مشکلات پیش روی این مجموعه صنعتی ارائه نمودند.

در پایان این بازدید جناب آقای خانجانی دادستان محترم همدان و جناب آقای محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات انجام شده به لزوم اجرای قوانین حمایتی از تولید و تولید کننده تاکید و برای مدیران و کارکنان آرزوی توفیق بیشتر و حمایت خود را از تولید کنندگان داخلی ابراز نمودند.

لازم بذکر است شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان (سهامی عام) که هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه گیری گاز شهری در ایران مطرح می‌باشد، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکتهای گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، شرکتهای خودروساز و شرکتهای آب ، از سال ۱۳۶۲ با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت ، گاز و آب گذاشت. این شرکت با تکیه بر تجربیات، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته است دستاوردهای ارزشمندی در بومی سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارات و نیازهای داخلی و خروج ارز از کشور بدست آورد.

شرکت کنترل گاز اکباتان با تکیه بر دانش فنی و نیروهای فنی متخصص در سال ۱۴۰۰، بعد از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی عنوان و معرفی گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *