درخشش شرکت کنترل گاز اکباتان در آئین تقدیر از برگزیدگان کارگری و کارفرمایی استان همدان

بیست و هشتمین جشن بزرگ جامعه کار و تولید استان همدان، شامگاه پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ با درخشش نمایندگان شرکت کنترل گاز اکباتان در ورزشگاه کارگران همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان همزمان با جشن بزرگ انقلاب از کارگران، گروه های کار و واحدهای برتر کارگری نمونه همدان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار همدان، مسئولین و نمایندگان کارگری و کارفرمایی و تشکلات کارگری و کارفرمایی تجلیل به عمل آمد.

این جشن با شکوه، قدمتی چندین ساله دارد و هر ساله به همت و تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار می گردد.

در ابتدای این مراسم دکتر توصیفیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در سخنانی دهه مبارک فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی دانست که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با نثار جان خود ایفای نقش کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان اظهار کرد: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت سازی وجود دارد که موجب بالندگی و افتخار آن سرزمین به شمار می‌آید.

ایشان هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان کارگری استان به این شرح تقدیر شد:

۱- آقای حمیدرضا مسیبیان از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت

۲- آقای محمدرضا جعفری از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان مدیرعامل واحد نمونه

۳- آقایان علی عصاریها (سرپرست) ، محمد مهدی کاظمی و رضا محمدی از شرکت شیشه همدان به عنوان گروه کار نمونه صنعت

لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره ۳۶۲ نفر از طریق سامانه مربوطه ثبت نام نموده بودند که پس از بررسیهای لازم توسط کمیته استانی و به نمایندگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، یک کارگر نمونه در بخش صنعت، یک گروه کار نمونه و یک واحد نمونه انتخاب و به مرحله کشوری راه پیدا نمودند.

همچنین در این مراسم از کارگران دارای مقام های کشوری در رشته های قرآنی، اعم از مفاهیم،حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، قرائت، ترتیل و تحقیق و ورزشکاران دارنده مقام در پیکارهای قهرمانی کارگران کشور تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *