مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت کنترل گاز اکباتان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان به مناسبت هفته ملی مهارت و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای در جهت توسعه همه جانبه مهارتهای کارکنان، مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت کنترل گاز اکباتان، طی مراسمی با حضور مهندس مهرابی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان همدان و هیئت همراه، روز سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ در محل این شرکت افتتاح گردید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در مراسم افتتاح این مرکز گفت: به منظور آموزش شاغلان در صنایع مرکز کارآموزی بین کارگاهی فنی و حرفه ای شرکت کنترل گاز اکباتان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزش ضمن کار محقق می شود و با توجه به نیازهای آموزشی رشته های مختلفی برای کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها ارائه می شود.

مهندس مهرابی، دیگر توافقات به دست آمده با این شرکت را برگزاری دوره های تخصی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و واگذاری تعدادی از کارگاههای آموزشی و انجام تعهدات بخش برون سپاری اعلام کرد.

در پایان این مراسم، گواهینامه ثبت مرکز کارآموزی بین کارگاهی از طرف معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مدیرعامل شرکت کنترل گاز اکباتان اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *