نسل جدید دستگاه های تست و کالیبراسیون کنتور گاز در شرکت کنترل گاز اکباتان ساخته شد

با همت و تلاش متخصصان شرکت کنترل گاز اکباتان نسل جدید دستگاه های تست و کالیبراسیون کنتور گاز موسوم به بل پرور (Bell Prover) در شرکت کنترل گاز اکباتان طراحی و ساخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، بل پرور دستگاهی است برای اندازه گیری دقیق یک حجم جابجا شده از گاز در فشار ثابت و ظرفیت های مختلف که از آن برای کالیبره کردن کنتورهای گاز در سایزهای مختلف استفاده می شود.

سیستم تمام اتوماتیک کالیبراسیون، نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز با محیط کاربری گرافیکی، کالیبره شدن خودکار دستگاه قبل از هر مرحله تست، تعیین درصد خطا در کنتورها و تعیین نوع چرخ دنده اصلاحی توسط نرم افزار، رعایت نکات کامل ارگونومی برای اپراتور در طراحی میز و قرائت کنتورها توسط سنسور از جمله قابلیت های این دستگاه است که مطابق با فناوریهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است.

شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از شرکت های برتر در امر طراحی و تولید انواع کنتور و رگولاتور گاز کشور شاخته می شود و همکاری گسترده ای با شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه استانی داشته است.

این شرکت با تکیه بر تجربیات، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته است دستاوردهای ارزشمندی در بومی سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارات و نیازهای داخلی بدست آورد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *