حضور کنترل گاز اکباتان با کنتور هوشمند گاز در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (ایران تلکام) که از ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد، شرکت کنترل گاز اکباتان با ارائه کنتور هوشمند گاز خود به همراه شرکت اتصال صنعت میانه، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و مقامات برجسته این حوزه را به خود جلب کرد.

کنتور گاز هوشمند کنترل گاز اکباتان که با همکاری نزدیک با شرکت‌های برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، از جمله شرکت اتصال صنعت میانه تولید شده است، به عنوان یکی از دستاوردهای برجسته در زمینه میترینگ هوشمند به نمایش گذاشته شد. این محصول با ویژگی‌های برتر خود، توانست توجه مقامات برجسته را به خود جلب کند. بازدید از این غرفه توسط دکتر عباسی، مدیرعامل ایرانسل، دکتر توانگر، رئیس کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، معاونین شرکت همراه اول و مبین نت و همچنین مدیران صاایران، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این نوع فناوری در حوزه‌های مختلف بود.

حضور شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان و نمایش کنتور هوشمند گاز، فرصتی بود تا ابتکارات و پیشرفت‌های فناورانه این شرکت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات اندازه گیری هوشمند را به نمایش بگذارد و توانمندی‌های خود را در این زمینه ارائه نماید.

 

گزارش تصویری بازدید از کنتور هوشمند گاز کنترل گاز اکباتان در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *