برگزاری پنجمین همایش روز مهندس در دانشگاه صنعتی همدان با مشارکت کنترل گاز اکباتان

پنجمین همایش روز مهندس همزمان با بزرگداشت زادروز حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس در ۵ اسفند ۹۹ با حمایت شرکت های برجسته صنعتی استان همدان از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، دکتر بشیری، دبیر همایش روز مهندس دانشگاه صنعتی همدان در این خصوص گفت: با توجه به اینکه همایش روز مهندس دانشگاه صنعتی همدان ۴ دوره برگزاری موفق را در سابقه خود دارد، تصمیم بر آن شد تا با توجه به شرایط موجود و پاندمی کووید-۱۹ پنجمین دوره همایش روز مهندس را به صورت ویژه برگزار نمائیم.

وی افزود: افتتاحیه این همایش به صورت حضوری (با تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی) و پخش همزمان با حضور مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار خواهد شد. در این مراسم مصاحبه ای با عضو ارشد شرکت IBM و آمازون خواهیم داشت. دکتر محمود نیلی، رئیس پیشین دانشگاه،  دکتر زبردست، رئیس اتاق بازرگانی استان همدان و دکتر میرابیان مدیرعامل شرکت بتون صنعت بریس نیز در این مراسم به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل مربوط به صنعت و دانشگاه می پردازند.

دکتر بشیری در خصوص کارگاه ها نیز گفت: با توجه به شرایط و جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، کارگاه های علمی این همایش به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد تا امکان بهره مندی از این کارگاه ها برای همه دانشجویان وجود داشته باشد. ایشان افزودند: سعی بر آن شد تا شرکت های صنعتی موفق در این همایش به بیان تجربیات خود در خصوص چالش های ورود به صنعت برای دانشجویان، نیازمندی های صنعت از دانش آموختگان و همچنین ارائه تجربه گرا از تکنولوژی های روز این شرکت ها بپردازند.

جهت مشاهده این مراسم و شرکت در کارگاه های این همایش می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *