کسب عناوین کارگر و کارگروه نمونه استان همدان توسط کارکنان پرتلاش کنترل گاز اکباتان

در آیین تجلیل از کارگران و کارفرمایان نمونه استان همدان، کارکنان پرتلاش شرکت کنترل گاز اکباتان با کسب عناوین کارگر نمونه استان در بخش صنعت و کارگروه نمونه استان در بخش خدمات فنی و مهندسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی و تقدیر از فعالان عرصه کار و تولید عصر دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ با حضور آیت الله طه محمدی (نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان)، مهندس نیکبخت (استاندارد همدان)، آقای امیر خجسته (نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی)، مهندس اقلامی (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان) و مهمان ویژه مهندس سید علی اکبر طاهایی معاون امورمجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مقامات سیاسی، اقتصادی و مذهبی استان در سالن کارگران شهر همدان برگزار شد.

در این جشن بزرگ که با حضور پرشور کارگران، کارفرمایان و فعالان اقتصادی استان و خانواده‌های ایشان همراه بود، از ۳ واحد نمونه، ۳ کارگر نمونه در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ۳ گروه کار‌ نمونه، یک تلاشگر و یک بهداشت‌یار نمونه با اهدای مدال و جوایز تجلیل شد.

همچنین از ۱۴ کا‌رگر نمونه که در دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران استان همدان رتبه برتر کسب کرده بودند و ۴ کارگر ورزشکار مدال آور که حائز مقام‌های برتر کشوری شده بودند نیز در این جشن تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم، مهندس مجید لاله چینی، به عنوان کارگر نمونه استان در بخش صنعت و مهندس محمد حسن رحیمیون به همراه مهندس حمیرا سیفی و مهندس نسترن منظمی ثابت، به عنوان کارگروه نمونه استان در بخش خدمات فنی و مهندسی از شرکت کنترل گاز اکباتان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از مهندس رحیمیون جهت کسب عنوان اول در مسابقات نهج البلاغه کارگران استان همدان تقدیر شد.

بازتاب در رسانه ها:

روزنامه همدان پیام: تجلیل از کارگران و واحدهای تولیدی نمونه استان

روزنامه هگمتانه: كسب عنوان كارگر و كارگروه نمونه استان همدان توسط كاركنان كنترل گاز اكباتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *