کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان همدان در کاربرد فناوری اطلاعات توسط شرکت کنترل گاز اکباتان

اولین همایش استانی کاربرد فناوری اطلاعات در صنعت، روز یکشنبه ۱۸ مردادماه ۱۳۹۴ به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صنایع کوچک استان همدان و جمع کثیری از مدیران و کارشناسان شرکت‌های تولیدی و صنعتی و همچنین فعالان حوزه IT در محل مرکز خدمات کسب و کار و شهرک فناوری استان همدان برگزار شد.

این همایش مهمان ویژه‌ای هم داشت، دکتر علی اکبر جلالی (پدر IT ایران) و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران.

دکتر جلالی در این همایش با بیان دلایل اهمیت نقش فناوری اطلاعات در توسعه کشور، بر لزوم توجه دولت، مسئولان و فعالان اقتصادی بر مقوله IT تاکید کرد و از توجه ویژه برنامه‌های کلان کشور از جمله برنامه ششم توسعه به فناوری اطلاعات و پدیده جهانی شدن ابراز خرسندی کرد.

وی پتانسیل کشور را در زمینه IT بسیار بالا ارزیابی کرد و از مسئولان خواست ضمن آشنایی با تغییرات و تحولات فضای جهانی کسب و کار و درک شرایط جدید کسب و کار، جوانان را برمبنای شرایط امروز بازار دنیا راهنمایی کنند.

این استاد دانشگاه، لازمه فعالیت در فضای جدید کسب و کار مبتنی بر IT را بزرگ و متفاوت اندیشیدن دانست و بر اهمیت درک درست شرایط و همچنین بازاریابی تاکید کرد.

سایر سخنرانان این همایش محورهایی چون ارائه خدمات الکترونیکی، سامانه های مبتنی بر وب و تلفن، اتوماسیون اداری و صنعتی، شبکه و امنیت شبکه فناوری اطلاعات، سیستم‌های اطلاعاتی و پایگاههای داده، خدمات فضای مجازی ، مدیریت ارتباط با مشتری، سیستم های کنترل و حفاظت، خدمات اینترنت و ارائه پهنای باند و سامانه همراه، مطرح کردند.

در پایان این همایش از شرکت کنترل گاز اکباتان و ۴ شرکت صنعتی دیگر، به عنوان واحد نمونه صنعتی استان همدان در زمینه کاربرد فناوری اطلاعات در صنعت، با اهدای تندیس و لوح تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *