کنترل گاز اکباتان، دومین برند برتر صنعت دایکست کشور شد

شرکت کنترل گاز اکباتان در اولین دوره ارزیابی و انتخاب واحد برتر صنعت دایکست (ریخته گری تحت فشار) که توسط انجمن دایکست ایران صورت پذیرفت، به عنوان دومین برند برتر صنعت دایکست کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، مجمع سالیانه انجمن دایکست ایران، روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه ۱۳۹۵ با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از فعالان و دست اندرکاران صنعت دایکست کشور و با حضور مهمانان ویژه؛ خانم محبوبی از وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، دکتر غلامرضا سلیمانی، عضو هیأت مدیره و معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هوشنگ گودرزی، رئیس هیأت مدیره سندیکای صنایع آلومینیوم ایران و مهندس عبدالحمید قدیمی، دبیر انجمن صنفی صنعت ریخته‌گری ، در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم، گزارشی از عملکرد سالیانه انجمن توسط آقایان شاهن مارکاریان، رئیس هیئت مدیره و وحید اسحاقی، بازرس انجمن، ارائه شد.

در ادامه این جلسه، دکتر سلیمانی، عضو هیئت مدیره و معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران طی سخنانی، ضمن ارائه قول مساعد به حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی، بر حمایت بی دریغ دولت از صادرات قطعات نیمه تمام به کشورهای مطرح و خودروسازان بزرگ اروپا و شرق آسیا تأکید کرد.

در بخش پایانی این مراسم، آقای مجید موسوی، عضو هیئت مدیره انجمن و مسئول کمیته برند برتر، گزارش کاملی از عملکرد این کمیته و نحوه انتخاب شرکت های برتر این صنعت در سال ۹۴ ارایه نمود و در ادامه از برندهای برتر صنعت دایکست کشور، از جمله شرکت کنترل گاز اکباتان تقدیر شد.

گفتنی است طی ارزیابی‌ها و بررسی‌های تیم کارشناسی انجمن دایکست ایران، شرکت‌های فعال در این حوزه، برای نخستین بار در سال جاری رتبه‌بندی شدند و بر همین اساس، شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان دومین برند برتر صنعت دایکست ایران انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *