کنترل گاز اکباتان حامی اولین رویداد ایده شو پارک علم و فناوری استان همدان

اولین رویداد «ایده شو» پارک علم و فناوری استان همدان با محوریت فناوری اطلاعات، برق و انرژی روز شنبه ۸ خردادماه ۱۳۹۵ برگزار شد.

در این رویداد، افراد متشکل از اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و سایر اقشار ایده پرداز با ثبت ایده های خود که مبتنی بر فناوری با هدف تجاری سازی در سایت پارک علم و فناوری اقدام می کنند و پس ارزیابی اولیه ایده ها توسط کارشناسان مربوطه، در روز رویداد، ایده های منتخب، توسط افراد ارائه و داوری می شود و در انتها ایده های برتر انتخاب می شوند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان همدان، ۲۵ ایده جواز حضور در اولین رویداد «ایده شو» را کسب کرده بودند. هر ایده در سه دقیقه توسط ایده پرداز ارائه و مورد ارزیابی داوران و حضار قرار گرفت و در پایان، ایده‌های برتر انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است، شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح در بخش انرژی کشور بویژه در صنایع میترینگ و ایمنی گاز، از حامیان اصلی برگزاری این رویداد بود و مدیریت ارشد شرکت به همراه تعدادی از کارشناسان واحد تحقیق و توسعه، حضور فعالی در این مراسم داشتند و با دانشجویان و صاحبان ایده تعاملات سازنده‌ای برقرار نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *