تجلیل از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان فناور برتر استان همدان

در همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان همدان که در تاریخ ۱۵ آذرماه ۱۳۹۳ با حضور استاندار همدان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری، روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی ـ تحقیقاتی و جمعی از اساتید، محققین، فناوران و صنعتگران استان برگزار گردید، از شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان فناور برتر استان همدان تقدیر شد.

در این مراسم که به مناسبت آغاز هفته پژوهش و فناوری استانی در محل سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همدان برگزار گردید، از پژوهشگران برتر دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی، پژوهشگران کارمندی و فناوران برتر در سطح استان همدان تجلیل شد.

در بخش فناوران برتر، از ۱۶ فناور برتر و ۲ ایده فناورانه برتر استان در سال ۱۳۹۳ که توسط کمیته فناوران برتر استان همدان با مسئولیت پارک علم و فناوری انتخاب شده بودند با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد که شرکت کنترل گاز اکباتان با ارائه طرح راه اندازی خط تولید رگولاتور گاز شهری سایز بالا، به عنوان یکی از فناوران برتر استان همدان در سال ۹۳ برگزیده شد.

در این مراسم مهندس مجید لاله‌چینی ـ مدیر پروژه ساخت و تولید رگولاتور گاز شهری سایز بالا ـ به نمایندگی از شرکت کنترل گاز اکباتان لوح تقدیر، تندیس و جوایز جشنواره را دریافت کرد.

اسامی منتخبین بخش فناوری جشنواره به شرح زیر می باشد:

تندیس فناور برتر استان همدان در سال ۱۳۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *