انتخاب گروه کار نمونه شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان گروه کار نمونه استان همدان در بخش صنعت

مراسم تجلیل از نفرات و گروه‌های برتر سی و سومین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید روز یکشنبه مورخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور جناب آقای شعبانی سرپرست محترم اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان ،معاونین و جناب آقای جعفری ریاست محترم خانه صنعت ،معدن و تجارت استان همدان و نفرات منتخب و برگزیده جشنواره امتنان در محل اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید.

در این مراسم گروه کار شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان گروه کار نمونه بخش صنعت در سال ۱۴۰۰ معرفی و از آقای مرتضی تاج‌بخش به عنوان نماینده گروه کار نمونه و آقایان حمیدرضا مسیبیان،محمد حیدری پهلویان، امیر محمد لک و عادل نائینی به عنوان اعضاء گروه کار نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است گروه کار که همگی از کارکنان فعال در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت کنترل گاز اکباتان هستند، به واسطه طراحی و تولید نسل جدید کنتور دیافراگمی گاز مدل MTX که برای نخستین بار در کشور به دست توانمند متخصصان این شرکت اجرا شده است، به این موفقیت نایل گردیده‌اند.

از جمله مزایای کنتور گاز دیافراگمی MTX می‌توان به کاهش هزینه و سربار تولید، افزایش سرعت و دقت مونتاژ محصول، بهره‌مندی از مکانیزم به‌روز و ارتقاء دقت اندازه‌گیری نسبت به کنتور های فعلی، اشاره کرد.

لازم به ذکر است این پروژه شامل ۶ فاز اصلی بوده که به ترتیب شامل؛ تحقیقات و جمع آوری اطلاعات، نقشه‌کشی و طراحی قطعات ، قالب‌سازی و سری‌تراشی قطعات فلزی، طراحی و ساخت تجهیزات، اجرای کامل یک روز خط تولید و در فاز آخر و ششم این پروژه به تکمیل مدارک سیستمی پرداخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *