حضور کنترل گاز اکباتان در اولین رویداد توسعه فناوری صنعت گاز کشور (Gas Tech Show)

شرکت کنترل گاز اکباتان آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف صنعت گاز (Gas Tech Show) معرفی و ارانه کرد.

اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف صنعت گاز با عنوان Gas Tech Show به همت شرکت ملی گاز ایران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مشارکت شرکت‌های فناور، دانش بنیان و استارت آپ ها طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آذرماه ۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در این رویداد نوآورانه که با هدف حل مسائل و نیازهای فناورانه صنعت گاز کشور با استفاده از توانمندی و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور کشور برگزار شده بود، بیش از ۳۰ مورد از اصلی‌ترین نیازهای صنعت گاز کشور در حوزه های پالایش، انتقال و توزیع، معرفی و از شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه های برق، کنترل و ابزار دقیق، مکانیک و مواد شیمیایی برای رفع این نیازها دعوت گردیده بود.

شرکت کنترل گاز اکباتان به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته، پیشرو و فناور در حوزه تجهیزات کنترل و ابزار دقیق در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه‌گیری گاز شهری، با ارائه جدیدترین دستاوردها و محصولات خود از جمله کنتور هوشمند گاز مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء در بستر ارتباطاتی NB-IoT در این رویداد شرکت داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *