گسترش همکاری ها بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و شرکت کنترل گاز اکباتان

دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و شرکت کنترل گاز اکباتان در جهت ارتقای تعاملات و ارتباطات صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، همزمان با ایام مبارک دهه فجر و در جهت بهبود و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸، شرکت کنترل گاز اکباتان میزبان جمعی از مدیران، اساتید، مدرسین و کارمندان دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان بود.

در ابتدای این مراسم، مهندس محمدرضا جعفری مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن خوشامدگویی به بیان توضیحاتی جامع در مورد تولیدات شرکت و سابقه فعالیت این مجموعه تولیدی پرداخت و سپس هیئت مذکور از خطوط تولید و بخش های مختلف شرکت بازدید کردند.

در پایان این مراسم، به منظور ارتباط و همکاری بیشتر میان دانشگاه و بخش صنعت و دست یابی به هدف دانشگاه فنی و حرفه ایی که همانا تربیت و جذب تکنسین ماهر است و استفاده صنعت از این مهارت ها تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان و شرکت کنترل گاز اکباتان، امضا شد. در خاتمه به رسم یادگاری و سپاس از همکاری مهندس جعفری، مدیر عامل شرکت کنترل گاز اکباتان هدیه ایی از دست ساخته های دانشجویان گرافیک آموزشکده فنی دختران همدان حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) به ایشان اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *