کسب گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ توسط شرکت کنترل گاز اکباتان

شرکت کنترل گاز اکباتان در راستای تکریم هر چه بیشتر مشتریان خود موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ از شرکت BQC شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، این شرکت با هدف افزایش هرچه بیشتر رضایت‌مندی مشتریان و اثربخشی و کارآمدی هرچه بهتر سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق با نیازها، مقتضیات و استانداردهای روز دنیا اقدام به طراحی و پیاده‌سازی ساختار و فرآیندهای مذکور طبق استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ نمود و طی ممیزی‌های صورت گرفته موفق به اخذ گواهینامه این استاندارد از مراجع ذیربط گردید.

شرکت کنترل گاز اکباتان جهت حفظ، توسعه و رضایت‌مندی مشتریان باارزش خویش اهتمام ویژه داشته و علیرغم رضایت بسیار بالای مشتریان از محصولات و خدمات این شرکت، همواره پذیرای نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان ارزشمند خود بوده است و این موارد را فرصت باارزشی برای بهبود فرآیندها، محصولات و خدمات خود می‌داند.

استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ دستورالعمل‌ و راهنمایی برای طراحی و توسعه یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتری در تمامی سازمان‌های تجاری و غیرتجاری است. هدف این استاندارد کمک به حفظ و ارتقای سیستم مدیریت درخواست‌ها و شکایت‌های مشتریان و کلیه طرف‌های ذینفع سازمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *