برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مسائل حقوقی و قراردادهای تجاری در شرکت کنترل گاز اکباتان

سمینار و کارگاه آموزشی “آشنایی با اهم مسائل حقوقی و قراردادهای تجاری” به همت شرکت کنترل گاز اکباتان ، اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی همدان روز پنج شنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۹۷ در محل شرکت کنترل گاز اکباتان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان این سمینار با همکاری کمیسیون های تخصصی اتاق، دادگستری استان همدان، خانه صنعت استان همدان، شرکت کنترل گاز اکباتان و سازمان فنی و حرفه ای استان همدان با حضور و تدریس دکتر حسین میرمحمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، معاون اسبق آموزش و تحقیقات قوه قضاییه ومعاون حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجلس تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
در ادامه ایشان از خطوط تولید شرکت کنترل گاز اکباتان بازید به عمل آوردند.
شایان ذکر است به کلیه شرکت کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور در دوره از سوی اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی ایران و سازمان فنی و حرفه ای استان اعطا خواهد شد.

 

1 دیدگاه برای “برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مسائل حقوقی و قراردادهای تجاری در شرکت کنترل گاز اکباتان

  1. محمد گفته:

    با سلام احترام
    سرکت کنترل گار اکباتان بی شک یکی از پیشرو ترین شرکتها در اهداف خودش می می باشد.سال ۸۴ با تغییر در مدیریت اجرایی ان توانست ۱۶ هزار رگلاتور در ماه جشن بگیرد که در زمان خودش یک نقطه عطف در سیاستگذاری. و مدیریت محسوب می شد وجود نیروهای مجرب و خدوم در کنار مدیر مدبر ثمره این تلاش بود.با ارزوی موفقیت روز افزون…مکانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *