حضور شرکت کنترل گاز اکباتان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

محصولات دانش بنیان شرکت کنترل گاز اکباتان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات اندازه‌گیری گاز شهری، از جمله؛ کنتور هوشمند گاز، دستگاه پرتابل تست کنتور گاز شهری، نسل جدید کنتورهای گاز دیافراگمی در نمایشگاه نفت ۱۴۰۳ تهران در معرض بازدید مدیران، کارشناسان و فعالان صنایع گاز کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل گاز اکباتان، بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور؛ روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش و آرژانتین، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت کنترل گاز اکباتان در این دوره از این نمایشگاه، به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت، در غرفه این هلدینگ، واقع در سالن ۹-۸، میزبان مدیران، معاونان، کارشناسان و متخصصان صنایع گاز از سراسر کشور و نمایندگانی از کشورهای آسیایی و اروپایی بود.

شرکت کنترل گاز اکباتان در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود، از جمله؛ کنتور هوشمند گاز، ماژول هوشمندساز کنتورهای گاز، دستگاه پرتابل تست کنتور گاز شهری، کنتور گاز دیافراگمی G4 مدل MTX، کنتور گاز دیافراگمی G2.5، نسل جدید رگولاتورهای گاز شهری را در معرض نمایش گذاشت.

کنتور هوشمند گاز، یکی از محصولات مهم این شرکت است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، قابلیت‌هایی از جمله؛ اندازه گیری دقیق مصرف گاز، کنترل و مدیریت بهینه مصرف و همچنین امکان اتصال به انواع بسترهای مخابراتی از جمله LORA و NB-IOT را فراهم کرده است.

یکی دیگر از محصولات دانش بنیان ارائه شده در نمایشگاه امسال، دستگاه پرتابل تست کنتور گاز بود. این دستگاه، به منظور انجام تست صحت عملکرد کنتور گاز مشترکین، به صورت درجا و در محل سکونت مشترک طراحی و ساخته شده و دارای گواهی ثبت اختراع است.

حضور شرکت کنترل گاز اکباتان در این نمایشگاه، بیانگر همت و تلاش بی‌وقفه این شرکت جهت ارتقای تجهیزات و بهبود فناوری های مربوط به اندازه‌گیری و کنترل مصرف گاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *